Запис на тест драйв

Запис на сервіс

Розрахунок кредиту

Новини

Роберт Де Ніро представив e-Niro у Паризькому автосалоні

Опубликовано 10 октября, 2018 в 5:26 пп

У Парижі сам Роберт Де Ніро дебютував європейську версію електрокроссовера Kia e-Niro з запасом ходу до 615 км, продажі якого стартують уже до кінця 2018 року. У свої 75 років актор Роберт Де Ніро продовжує активно зніматися в кіно і рекламі. Тож, маркетологи вирішили в честь його прізвища дати нове ім’я для промо нового кросовера Kia.

Електрокроссовер Kia Niro EV представили на самому початку року на виставці CES 2018 у статусі концепту, в квітні анонсували його серійну версію для азіатського ринку і ось зараз справа дійшла до презентації версії для Європи. Електричний кросовер привезли на Паризький автосалон, де оголосили нову назву Kia e-Niro  з вражаючим заявленим запасом ходу — до 450 км. Такі характеристики дозволяють розглядати новинку в якості повноцінної альтернативи автомобілям з двигунами внутрішнього згоряння і навіть «гібридам».

Niro EV є другим серійним електромобілем бренду Kia поряд з уже відомим Soul EV. На даний момент виробник отримав вже більше 5000 попередніх замовлень на цю модель.

Образ актора Роберта Де Ніро, який стане амбассадором нового електромобіля, буде використовуватися для європейської рекламної кампанії кросовера в онлайні, на ТБ і в друкованих виданнях. Цикл роликів, у яких Роберт Де Ніро буде розповідати про новинку, з’явиться в онлайні вже в листопаді поточного року.

 

Вражаючий запас ходу

Дизайн Kia Niro EV майже у всьому повторює основні риси гібрида Niro, який  чудово знайомий українським споживачам. Головна відмінність у технічному оснащенні, адже бензиновий двигун поступився місцем потужному електромотору, що видає 150 кВт (204 к.с.) та 395 Нм обертального моменту. Енергією його живить ємна літій-полімерна батарея на 64 кВт/г, яка дозволяє подолати до 485 км від однієї зарядки.

До «сотні» автомобіль розганяється за 7,8 секунди. Завдяки тому, що акумуляторна батарея розташована у нижній частині кузова, автомобіль має низький центр ваги та демонструє чудову стабільність та приємну  керованість.

Удосконалена система допомоги водіям

Модель Niro EV пропонує водіям низку сучастних систем допомоги для більш комфортного руху та зменшення ризику виникнення аварійних ситуацій.

 

Наявні активні системи безпеки включають в себе систему сповіщення про небезпеку аварії разом із системою уникнення фронтального зіткнення, розумний круїз-контроль з функцією Stop & Go та систему утримання автомобіля в смузі руху. Допоміжна система утримання автомобіля в смузі руху – це технологія автономного керування «другого рівня», яка відстежує транспортні засоби, що рухаються попереду, та розрізняє дорожню розмітку, допомагаючи Niro EV триматися у своїй смузі на автомагістралі. Система контролює прискорення, гальмування та інші параметри руху автомобілів попереду, використовуючи зовнішні датчики для дотримання безпечної відстані на швидкості від 0 до 130 км/год.

Сучасний насичений опціями інтер’єр

У салоні поєдналися актуальний дизайн, простір і технології, що гармонійно доповнюють образ сучасного екологічно дружнього авто.

Панель приладів відтепер оздоблена блакитними акцентами. Замість звичного важеля перемикання режимів АКПП на центральному тунелі з’явилася зручна «шайба», що дозволяє керувати режимами роботи електричного силового агрегату.

7,0-дюймовий сенсорний дисплей на центральній консолі, окрім даних навігаційної системи, мультимедіа, демонструє інформацію щодо параметрів руху та роботи електромотора, а також процесу зарядки автомобіля.

У іншому інтер’єр серійного Niro EV досить подібний до салону гібридної версії Niro, тож автомобілісти, що мали досвід володіння автомобілями бренду Kia, відчуватимуть себе за кермом Niro EV як удома.

Нагадаємо, що на етапі розробки платформи Kia Niro вона передбачала використання різноманітних силових агрегатів. Тож, незважаючи на встановлення досить габаритної у порівнянні з гібридом батареї, всі пасажири мають достатньо місця для комфортних подорожей. Об’єм багажного відділення складає 451 літр (VDA), причому його можна значно збільшити, склавши спинки задніх сидінь та отримавши значний простір для багажу.