ГАРАНТІЯ
1. УМОВИ НАДАННЯ ГАРАНТІЇ
Придбаний Вами автомобіль увібрав в себе величезний досвід і знання інженерів і фахівців виробника з тим, щоб зробити його максимально надійним і зручним в експлуатації. Перед початком експлуатації радимо уважно ознайомитися з встановленим обладнанням, особливостями експлуатації та обслуговування автомобіля, які вказані в Сервісній книжці і керівництві з експлуатації до автомобіля.
Для того щоб скористатися гарантією виробника, необхідно звернутися до будь-якого офіційного Дилера (адреса і телефони підприємств наведені в сервісній документації до автомобіля).
Для збереження права скористатися гарантією, Споживач зобов’язаний регулярно і своєчасно, відповідно до встановленого в сервісній документації регламенту, надавати автомобіль для проведення технічного обслуговування, огляду та діагностики.
УВАГА!
- Гарантійне обслуговування надається тільки за наявності оригіналу сервісної книжки.
- При відсутності у відділі технічного обслуговування книзі відміток, що підтверджують своєчасне виконання операцій по технічному обслуговуванню, діагностиці та ремонту автомобіля в мережі офіційних дилерів, є підставою для зняття автомобіля з гарантії.
- Обов’язковою умовою збереження гарантії на ЛКП є проведення планових оглядів кузова при періодичних сервісних оглядів у офіційних Дилерів з занесенням відповідних відміток у талон технічного обслуговування автомобіля.
2. ТЕРМІН ДІЇ ГАРАНТІЇ.
Для різних моделей бренду умови гарантії можуть відрізнятися. Інформація про гарантійних зобов’язань наведена в сервісній документації до автомобіля.
3. НЕ БУДУТЬ ЗАБЕЗПЕЧЕНІ ГАРАНТІЄЮ
Гарантія виробника обмежена тільки дефектами виробничого характеру та не поширюється на такі випадки:
- На роботи з регулювання, необхідність яких виникла між регламентними технічними обслуговуваннями, чистку, мастило, балансування, проточку, заміну або долив всіх видів мастил, експлуатаційних рідин, якщо тільки це не є необхідним при проведенні гарантійного ремонту автомобіля.
- роботи з профілактичного обслуговування, в тому числі миття, полірування, чистку салону
- експлуатаційний знос і природна зміна стану деталей, що виникають в результаті виконання ними своїх функцій (в тому числі деталей внутрішньої та зовнішньої обробки, чохлів сидінь).
- витратні та мастильні матеріали одноразового використання та інші, піддаються зносу і руйнування при нормальній експлуатації:
- всі типи фільтрів;
- свічки запалювання і розжарювання* ;
- паливні форсунки ;
- диски зцеплення * ;
- гальмівні колодки, гальмівні диски і барабани;
- щітки склоочисників;
- гумотехнічні вироби, в тому числі гумові ущільнювачі дверей, капота, вікон, багажник;
- зливні заправні різьбові пробки і кільця ущільнювачів;
- лампи розжарювання, світлодіоди та плавкі запобіжники;
- щітки всіх типів електродвигунів;
- масла моторні, трансмісійні, гідроприводів, консистентні мастила;
- рідини: охолоджуюча, приводу зчеплення, гальм, омивача скла і фар, паливо;
- кріплення;
- каталітичні нейтралізатори * .
* — Згідно з умовами гарантійних зобов’язань виробника, наведених в сервісній документації до автомобіля
Дефект або пошкодження, що виникли в результаті:
- несвоєчасного усунення інших несправностей;
- руху автомобіля при недостатній кількості експлуатаційних матеріалів (наприклад, масла, охолоджуючої або гальмівної рідини) у зв’язку з несвоєчасним виявленням експлуатаційної витрати або витоку;
- в результаті використання не рекомендованих Виробником експлуатаційних рідин, палива і мастильних матеріалів;
- несправності систем паливної, впуску, випуску та запалювання внаслідок використання палива не відповідає вказаному в Керівництві по експлуатації та нормам чинного законодавства (в тому числі забрудненого або етилованого бензину);
- ушкодження (в тому числі деталей трансмісії), що виникли внаслідок помилкових дій при керуванні автомобілем;
- ушкодження (в тому числі деталей підвіски і кермового управління), що виникли внаслідок недбалого управління на нерівностях доріг, супроводжується ударними навантаженнями на деталі автомобіля;
- перевищення можливостей автомобіля;
- використання в змаганнях або місцях, не придатних для руху транспорту;
- використання неоригінальних запасних частин, модифікації вузлів і деталей, проведення обслуговування або ремонту станціями технічного обслуговування, які не є уповноваженими Дилерами дистриб’ютора;
- використання неякісної або не ліцензованої продукції в дискових та інших програвачах, а також пошкодження викликані зміною джерела інформації (CD, DVD, касета) під час руху автомобіля;
- невиконання вимог, зазначених в керівництві по експлуатації.
Гарантія виробника не поширюється на прямі і непрямі витрати, пов’язані з неможливістю використовувати несправний автомобіль, транспортування, паливо, телефонні переговори, втрати часу, доходів та інші комерційні або моральні збитки.
УВАГА!
Розмір витрат палива і інтенсивність зносу деталей автомобіля залежить від умов експлуатації, режиму руху та прийомів керування автомобілем, і самі по собі не вказують на наявність несправностей систем автомобіля та двигуна.
4. УМОВИ ПРИПИНЕННЯ ГАРАНТІЇ
Споживач втрачає право гарантії на автомобіль в наступних випадках:
- порушення правил експлуатації автомобіля і вимог виробника, викладених в «Керівництві по експлуатації автомобіля», використання в спортивних змаганнях, в разі переобладнання автомобіля в навчальних цілях;
- зневага плановим технічним обслуговуванням;
- значним (понад 500 км) перепробігом між плановими технічними обслуговуваннями або непроведення технічного обслуговування і діагностики терміном більш 12 місяців від дня останнього зафіксованого в Сервісній книжці технічного обслуговування;
- примусова зміна показань загального пробігу автомобіля, а також в разі несанкціонованого демонтажу та розбирання комбінації приладів;
- проходження техобслуговування та ремонту, або встановлення будь-яких додаткових пристроїв і систем (протиугінних, аудіо, відео, паркувальних, буксирувальних та ін.). не у офіційних дилерів;
- при пошкодженнях, в тому числі в результаті дорожньо-транспортних пригод, якщо потрібно ремонт або заміна основних агрегатів (двигун, коробка перемикання передач, роздавальна коробка, задній міст, балка передньої підвіски, механізм рульового управління), якщо потрібна заміна або рихтування незнімних силових елементів кузова або рами.
5. ПРАВИЛА І ТЕРМІНИ ПРОВЕДЕННЯ ГАРАНТІЙНОГО РЕМОНТУ
Підставою для виконання гарантійного ремонту автомобіля є письмова заява Споживача, або уповноваженої ним особи, складається в довільній формі і має містити опис недоліку і вимоги по його усуненню, із зазначенням прізвища, імені, по батькові та місця проживання Власника.
Дилер зобов’язаний протягом трьох діб розглянути таке Заява (Заява вважається дійсною, тільки при наявності автомобіля).
При прийомі автомобіля на гарантійний ремонт Дилер у присутності Споживача або особи уповноваженої ним, перевіряє технічний стан автомобіля, його укомплектованість, наявність видимих пошкоджень або пошкоджень на поверхні автомобіля, заводський номер, дату виготовлення, свідоцтво про реєстрацію автомобіля або тимчасовий реєстраційний талон і сервісну книжку.
Після виконання робіт з гарантійного ремонту Дилер робить відмітку в Сервісній книжці про проведення гарантійного ремонту із зазначенням номера та дати оформлення наряд-замовлення, згідно з яким було виконано гарантійний ремонт, і в присутності Споживача проводить перевірку відповідності споживчих властивостей автомобіля на предмет усунення недоліку, з приводу якого звертався Споживач.
Споживач підписом у наряд-замовленні та Акті прийому-передачі підтверджує виконання гарантійного ремонту та отримання автомобіля.
Всі дані, представлені на сайті, носять інформаційний характер. Для отримання більш докладної інформації слід звертатися до Відділу гарантії АФ «Бліц-Авто», за тел.: (044) 501-80-96