Запис на тест драйв

Запис на сервіс

Розрахунок кредиту

Новини

Kia розкрила подробиці електричного кросовера Niro EV

Опубликовано 12 июня, 2018 в 5:48 пп

Гібрид Kia Niro з’явився в лютому 2016 року на моторшоу в Чикаго. Повністю електричну версію моделі компанія показала в травні поточного року на спеціалізованій виставці в корейському Чеджу, але повноцінна прем’єра відбулася на відкритті в автосалоні у Пусані.

Електричний Kia Niro EV відрізняється від гібридної і плагін-гібридної модифікації моделі. Дизайн кросовера розроблений фахівцями американського і корейського підрозділів компанії на основі концепту Niro EV, представленого в січні поточного року на виставці споживчої електроніки в Лас-Вегасі. Головною відмінною рисою в екстер’єрі концепту були світлодіодні радіаторні грати, що є частиною інтерактивної системи Active Pedestrian Warning System і використовувалися в якості дисплея для передачі даних і попередження пішоходів і велосипедистів про наближення автомобіля.

Від гібридних модифікацій електричний кросовер відрізняється трапецієподібними гратами внизу переднього бампера і наявністю глухої панелі з люком для підзарядки на місці решітки радіатора. Крім того, у електрокара перероблені повітрозабірники, нові світлодіодні ходові веогні зі світло-блакитним декором, нова задня оптика і задній бампер. Автомобіль укомплектований легкосплавними 17-дюймовими колісними дисками з двокольорового обробкою.

Салон оформлений у чорних або синіх кольорах. На приладовій панелі нова світло-блакитна обробка. Замість традиційного важеля-селектора у гібрида на центральному тунелі встановлена ​​обертається шайба. Підсвічування салону і приладової панелі доступна в шести кольорах: білому, сірому, бронзовому, червоному, зеленому і синьому. По центру приладової панелі встановлений 7-дюймовий сенсорний дисплей нової розважальної системи з підтримкою людино-машинного інтерфейсу (Human-machine interface, HMI). Дані приладів виводяться на 7.0-дюймовий екран на центральній консолі.

Kia Niro EV укомплектований електромотором потужністю 204 к.с. (395 Нм). Все міць мотора передається на передню вісь. Прискорення з місця до 100 км / год займає 7.8 с.

Габаритна довжина електрокроссовера — 3475 мм, ширина — 1 805 мм, висота — 1560 мм, колісна база — 2700 мм.

Об’єм багажного відділення — 451 л.

Літій-іонна батарея встановлена під багажним відділенням. Заявлений запас ходу з 64-кіловатної батареєю — 380 км, з 39.2-кіловатної (доступна опціонально) — 240 км. Час заряду батареї до 80% ємності від 100-кіловатного зарядного пристрою — 54 хвилини.

У розпорядженні водія розширений список електронних помічників. Зокрема, система утримання в смузі руху (працює на швидкостях до 130 кілометрів на годину), адаптивний круїз-контроль і система автоматичного екстреного гальмування.