Lada 4×4 (Niva) можуть побудувати на платформі Renault Duster
На АвтоВАЗ обмірковують, яку платформу все ж повинна отримати модель позашляховика другого покоління Lada 4×4 (Лада Нива). Як відомо, наступне покоління знаменитогоа може отримати зарубіжну основу, архітектуру для середньорозмірних машин CMFB-LS.
Про це повідомив президент компанії Ніколя Мор: «Очевидно, ми працюємо над наступником існуючої моделі Lada 4×4, і ми розглядаємо потенційну синергію з альянсом Renault-Nissan, включаючи можливе використання загальної платформи».
При цьому, глава підкреслив, що компанія не бажає зробити з позашляховика кросовер, його видатні позашляхові якості будуть збережені.
Автовиробник, велика частка якого вже кілька років належить альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi, скоро завершить «роботи по техніко-економічному обґрунтуванню адаптації глобальної платформи альянсу (Renault-Nissan-Mitsubishi) CMFB-LS для автомобіля Lada 4х4 до віхи Concept Freeze ( «фінальне затвердження концепції») ». Проведена робота дозволить вивчити доцільність використання зарубіжної платформи, підрахувати витрачені на її реалізацію кошти і зробити висновок щодо того, чи потрібна вона на цьому автомобілі.
Платформа Common Module Family, скорочено CMF, отримає три різновиди для автомобілів різних класів:
CMF-A — для сегменту компактних малолітражних моделей
CMF-B — для середньорозмірного класу
CMF -C / D — для автомобілів класів C і D
Платформа CMFB-LS — модульна платформа автомобілів В-класу (схожа з архітектурою B0, яка встановлюється на Логан, але більш сучасна). Мається на увазі можливість установки сучасної електроніки.
Приставка «LS» означає Low specifications — «проста специфікація». Є ще версія «HS» High specifications (складна специфікація), яка має на увазі установку більшої кількості електроніки для моделей на зразок Qashqai і X-Trail.
До речі, як було відомо раніше, АвтоВАЗ мав намір взяти на доопрацювання нове шасі Duster, щоб своїми силами внести коригування та підвищити прохідність майбутнього кросовера до звичної «нівовськой». Нагадує підхід використовувався при адаптації першої моделі ВАЗ в історії — Fiat 124.
Ніколь Мор запевняє, що новинка повинна стати глобальним проектом, реалізовувати який можна буде по всьому світу. Тим більше, французька модель CMFB відмінно показала себе на позашляховиках Renault Duster, кросовери Kadjar, японських Qashqai і X-Trail.
Відзначимо, що чутки про зміну платформи на зарубіжний аналог очікуваного позашляховика нового покоління Лада Нива, поява якого затягнулося на невизначений термін. Платформа від Duster, двигун на ній — поперечного розташування.
Також, як повідомлялося раніше, в новій Ниві використовуватимуть зарубіжні запчастини (варіаторна КПП і система повного приводу від Renault Duster) —іноземні двигуни можна буде зустріти під капотом поряд з моторами «Нива».