Запис на тест драйв

Запис на сервіс

Розрахунок кредиту

Новини

KIA SPORTAGE перетнув 5-мільйонну позначку із продажів авто

Опубликовано 30 мая, 2018 в 1:06 пп

Легендарна модель з’явилася на ринку ще в далекому 1993 році. За 25 років шанувальникам корейського бренду презентували 4 покоління KIA Sportage. Компактний і швидкий кросовер вподобали більше п’яти мільйонів водіїв у всьому світі. Виконавчий віце-президент компанії KIA Motors Ho Sung Song (Хо Сун Сон) стверджує, що подолання п’ятимільйонного рубікону — це історична подія, яким пишається компанія.

За 25 років існування Sportage став еталоном сучасного міського кросовера не тільки для компанії KIA, а й для інших автовиробників. Рівень продажів легендарної моделі показав, які автомобілі дійсно цінують сучасні водії. Успіх моделі став певним вектором для створення лінійки інших кросоверів KIA.

Sportage отримав звання беззаперечного бестселера корейського бренду в 2016-2017. У продажу він випередив навіть KIA Rio. 2018 не стане винятком. Про це свідчать перші показники продажів за січень (36632) і грудень (32930) поточного року. Ці цифри також посприяли історичному перетину планки в 5 мільйонів.

Історія трьох поколінь

Концепцію KIA Sportage представили за два роки до офіційного старту продажів. У 1991 на Токійському автосалоні відвідувачів здивували концепцією нового автомобіля, який поєднував у собі стрімкий характер спорткара зі зручністю міського кросовера. Розробники заявили про універсальність моделі, яка втілює ідею майбутнього SUV. Відвідувачі салону побачили компактний, практичний, стильний автомобіль для поїздок по місту і за його межами.

Бестселером стало вже перше покоління легендарних автомобілів. У 1993 році корейський бренд продав більше 500 000 моделей Sportage. Друга серія машин була ще більш успішною. Протягом семи років виробник реалізував близько 1 230 000 одиниць. Третє покоління кросоверів за 6 років здивувало показниками в 2 000 000 проданих одиниць.

Німецький журнал Auto Bild проводить тестування машин, аналізуючи основні показники в ході 100-кілорметрового заїзду. Представник третього покоління отримав найвищий бал в своїй категорії. Протягом усього випробування, машина показала себе надійним, зручним і безпечним транспортним засобом. Вона проїхала весь шлях без єдиної відмови у системі чи технічної несправності.

Кросовери третього покоління також оцінили експерти німецького журналу Auto Motor und Sport. Це одне з найдовших та найскладніших досліджень, яке полягає в імітації 2-річного терміну служби. Sportage гідно пройшов тест-драйв, показавши ефективність і надійність на дорогах різної складності.

Одним з найважливіших переваг KIA Sportage є стильний, завжди актуальний дизайн. Моделі третього і четвертого покоління високо оцінили дизайнерськими преміями Red Dot Design Award і iF Design. Не залишили без уваги системи безпеки. У 2017 Страховий інститут США оцінив безпеку кросовера високим рейтингом. Випробування показали, що ця машина безпечна в будь-яких умовах.

Успіх четвертого покоління

Сьогодні у продажу представлені кросовери четвертого покоління. Вони відрізняються сучасним дизайном, технологічним оснащенням, комфортом і високим рівнем безпеки. Виробник пропонує на вибір кілька двигунів і КПП, що забезпечують потужність і динамічність, якої очікують цінителі бренду. Це сучасний транспорт для активних водіїв, що полюють за враженнями.

Представники четвертої серії стали найбільш успішними за всі 25 років існування моделі. Мільйонну позначку продажів кросовер подолав вже в січні 2018. Тобто, за 2,5 року після початку продажів. Успішність автомобілів підтверджується не тільки високими показниками реалізації, але і низкою нагород у міжнародних конкурсах.

Німецька компанія J.D.Power проводить дослідження надійності і безпеки автомобілів. Це випробування називається Vehicle Dependability Study. Кросовери четвертого покоління досліджували в класі компактних SUV. Модель Sportage отримала беззастережну перемогу, випередивши конкурентів у багатьох показниках.